Client Description:
Onze klant een fabrikant van conversieapparatuur voor de label-, flexibele druk- en verpakkings-, vouwkarton- en golfkartonindustrie in de Benelux.
Vanwege zijn groeiende medewerkerspopulatie in de Benelux zijn wij op zoek naar een gemotiveerde en enthousiaste collega die fulltime onze lokale organisatie komt versterken.
Het doel van deze functie is om te assisteren bij het brede scala aan administratieve taken binnen de afdeling Human Resources van Bobst Benelux.
Job Description:
- Ondersteun een soepel verloop van de dagelijkse HR-processen.
- Verzamelt en verwerkt alle salarisgegevens uit verschillende bronnen.
- Zorgt voor een correcte verwerking van de salarisadministratie (in nauwe samenwerking met de payroll dienst).
- Beheer van de personeelsadministratie van A-Z.
- Aanspreekpunt voor medewerker ivm vragen van werknemers.
Candidate Profile:
- Ervaring binnen HR wordt gewaardeerd, maar is geen must
- Administratief deskundige
- Nauwkeurig, efficiënt en resultaatgericht
- Goede organisatorische vaardigheden voor het plannen, organiseren en prioriteren van taken
- Probleemoplosser
- Uitstekende communicatie, interpersoonlijke vaardigheden en in staat om goede relaties op te bouwen
- ICT-vaardig (ervaring met SAP is een pré)
- Flexibel en stressbestendig
- Sterke teamspeler en tegelijkertijd uitstekend in staat om autonoom te werken
- Vloeiend spreken/schrijven in het Nederlands en in het Engels (kennis van het Frans is een pluspunt)
- Leergierig
- Werken met passie en respect
What Client Offers:
Je komt terecht in een financieel gezond bedrijf met een internationaal karakter.
Bovendien kan je rekenen op opleidingen, dit zal enerzijds on-the-job gebeuren maar ook in het trainingscentrum.
Je krijgt meteen vast bediendecontract van onbepaalde duur, een marktconform salaris en heel wat extra's.
Uitzendarbeid/Intérim : VG.361/BUOP | W-INT-RS-9 | Bxl:00374-406-20130208 & 00374-405-20130123