Client Description:
Voor een klant in Nazareth zijn wij op zoek naar een gemotiveerde administratief bediende om het supply chain team te versterken.
Job Description:
Voor een klant in Nazareth zijn wij op zoek naar een gemotiveerde administratief bediende om het supply chain team te versterken. In deze tijdelijke functie ben jij verantwoordelijk voor de controle van de facturen van de transporteurs en zorg je ervoor dat alle documenten accuraat en tijdig verwerkt worden.
Jouw taken:
-
Controleren en verwerken van facturen van transporteurs.
-
Communicatie en opvolging met interne en externe stakeholders om de facturatieprocessen te stroomlijnen.
-
Ondersteuning bieden aan het supply chain team met administratieve taken
Candidate Profile:
-
Minimaal 1,5 tot 2 dagen per week beschikbaar.
-
Ervaring met administratieve taken, bij voorkeur binnen een supply chain of logistieke omgeving.
-
Goede beheersing van het Nederlands en Engels is vereist.
-
Nauwkeurig, zelfstandig en georganiseerd werken.
What Client Offers:
-
Een tijdelijke opdracht voor een periode van ongeveer 5 maanden.
-
Werken binnen een dynamisch team in een ondersteunende rol.
-
Aantrekkelijke werkuren en een flexibele werkplanning.
Ben jij de administratieve duizendpoot die wij zoeken en heb je interesse in een tijdelijke uitdaging? Solliciteer dan vandaag nog!
Interesse? Stuur je cv naar [email protected]
Uitzendarbeid/Intérim : VG.361/BUOP | W-INT-RS-9 | Bxl:00374-406-20130208 & 00374-405-20130123