Client Description:
Wij kijken samen met ambitieuze starters en ervaren professionals uit naar een nieuwe stap of wending in hun carrière. Het is ons doel om zoveel mogelijk opties aan te bieden op maat van de kandidaat. Je start bij ons steeds met een contract onbepaalde duur vanaf dag één.
Voor een dealership binnen rollend materieel regio Gent, ben ik actief op zoek naar een service coördinator met kennis van spare parts en materiaalbeheer. Aanwerving op basis van VAST CONTRACT.
- Als spare parts-coördinator zal je ter vervanging van een vaste medewerker worden ingeschakeld op het beheer van zowel de service- als de parts-afdeling. Je takenpakket:
- Ontvangst klanten en ondersteuning bij al hun technische aanvragen
- Je bent aanspreekpunt voor de klant
- Je beheert het magazijn, de wisselstukken, het stockbeheer
- Je voorziet de techniekers van werkmateriaal en wisselstukken en volgt de voorraad op
- Je bent verantwoordelijk voor de inkoop van deze onderdelen
- Je organiseert en volgt herstellingen & algemeen onderhoud van de voertuigen op, zowel qua planning als administratief
- Je maakt hierbij onderhoudsschema's op, maakt werkorders en plannen op en dispatcht deze met de werkplaatsverantwoordelijke en zijn team.
- Je behaalde een technische opleiding ( automechanica, elektromechanica, …) of bent gelijkwaardig door ervaring
- Je hebt bij voorkeur ervaring in allround onderhoud van (zwaar) rollend materieel
- Je hebt de nodige kennis van elektromechanica, pneumatica/ hydraulica, elektronica en elektrische sturingen
- Je hebt kennis van het courante gereedschap uit de sector
- Je bent heel klant- en servicegericht
- Je bent organisatorisch sterk en hebt voldoende logisch inzicht om de logistieke taken op een gestructureerde manier uit te voeren en administratief te verwerken
- Je hebt een zeer goede kennis Nederlands zowel gesproken als geschreven
- Een kennis Engels en een mondje Frans zijn mooi meegenomen
- Je kan 1 zaterdagvoormiddag op 2 bijspringen ( gecompenseerd met vrije dag)
What client offers:
Wij voorzien een dynamische en technisch-organisatorische functie waarbij je dagelijks met techniek bezig bent en ook in een omgeving vol techneuten. Je kan de organisatie achter de schermen op rolletjes laten verlopen en met je commerciële insteek ook pro-actief meewerken aan de financiële kant. Voor je inspanningen krijg je:
- Een zeer mooi brutoloon
- Mooie daguren
- MC: €6/ dag
- Ecocheques
- Groepsverzekering
Geïnteresseerden kunnen altijd contact opnemen via [email protected] of telefonisch via 0497/ 512968. Dit kan tijdens maar ook na de kantooruren. Jouw sollicitatie wordt in alle discretie behandeld.
Uitzendarbeid/Intérim : VG.361/BUOP | W-INT-RS-9 | Bxl:00374-406-20130208 & 00374-405-20130123