Client Description:
MANPOWER Office People is specialist in het rekruteren van bedienden. We gaan telkens voluit voor de 'Perfect Match' tussen werkgever en sollicitant! Welcome to a world of opportunity!
Ben jij een administratief talent op zoek naar een eerste job waarbij je je talenkennis kan gebruiken? Heb je een passie voor klantenservice en wil je deel uitmaken van een internationaal team? Zoek niet verder!
Voor een klant in Lievegem zijn we op zoek naar een tijdelijke administratief bediende sales support (6 maanden)
Job Description:Als administratief bediende sales support maak je deel uit van het internationale team en ben je de ambassadeur van onze klanten
Je bent verantwoordelijk voor de administratieve en organisatorische opvolging van dossiers om een professionele en vlotte klantenservice te bieden en zo de doelstellingen van de verkooporganisatie te realiseren.
Jouw taken omvatten:
- Je bent het eerste aanspreekpunt voor de externe en interne klant en biedt een efficiënte en klantgerichte service gebaseerd op een vertrouwensrelatie.
- Je zorgt voor een correcte administratie en houdt onze klantendossiers up-to-date: invullen van technische fiches voor de klant, opmaken van promotievoorstellen in samenspraak met de Key Accountmanager.
- Je geeft tijdig en correct alle promoties en een eerste volume inschatting in binnen onze interne systemen en stuurt deze indien nodig bij, om overstocks en tekorten te voorkomen.
- Je registreert en beantwoordt alle externe (van klanten en consumenten) en interne klachten in samenwerking met de desbetreffende kwaliteitsmanager.
- Je zorgt voor een correcte voorbereiding van de facturatie door het goed beheren van de met de klant overeengekomen prijzen in het systeem zodat de overeengekomen prijzen gefactureerd worden.
- Je bent de rechterhand van de Strategic Business Unit Director en helpt hem met het opstellen van offertes, Business Reviews, het rapporteren van verkoopcijfers en andere taken die nodig zijn om de doelen van de commerciële SBU te bereiken
- Uiteraard word je hiervoor opgeleid en ingewerkt
- Je bent een administratief en organisatorisch talent: een snelle én accurate werkwijze behoren tot je sterke troeven.
- Je communiceert professioneel in het Nederlands en Engels. Indien je kennis hebt van het Duits is dit een pluspunt.
- Je behandelt met plezier alle klantendossiers en je werkt heel nauwgezet
- Tot slot ben je klantgericht, proactief en weet de juiste prioriteiten te stellen.
- Je komt terecht in een boeiende omgeving in een stabiele, innovatieve en een vooruitstrevende bedrijf met internationale uitstraling.
- Jouw collega’s staan klaar om je met open armen te ontvangen en hun ervaring met jou te delen. Een warme sfeer en persoonlijke aanpak zorgen ervoor dat je helemaal mee op koers zit.
- Je krijgt een ruime inwerk- en overdracht periode zodat je vlot je weg vindt binnen deze veelzijdige functie.
- Je kunt uiteraard rekenen op een marktconform salarispakket aangevuld met extralegale voordelen zoals o.a. maaltijdcheques
- Mogelijkheid tot 1 à 2 dagen thuiswerk
Schrijf je meteen ook in op onze Manpower website voor een vlotte verwerking van jouw kandidatuur
Uitzendarbeid/Intérim : VG.361/BUOP | W-INT-RS-9 | Bxl:00374-406-20130208 & 00374-405-20130123