Client Description:
We zijn op zoek naar een Tijdelijke Parking Administrator te Zaventem, die bereid is om in een dynamische operationele omgeving te werken. Onze klant hecht veel waarde aan een kandidaat die oplossingsgericht, stressbestendig en proactief is.
Job Description:
Als Tijdelijk Parking Administrator ben je verantwoordelijk voor het volgende takenpakket:
- Controleren van de werking en het gebruik van de parkeerinfrastuctuur;
- Behandelen van klantvragen en klachten (defect automaten, parkeerkaarten);
- Uitvoeren van eerstelijninterventies bij defecte parkingtoestellen;
- Beheren van facturatie gegevens en parkeercontracten (klantgegevens, nummerplaten, periode,..);
- Beheren van de kassa en parkeerautomaten;
- Controleren van parkings op veiligheid, properheid en signalisatie;
- Ondersteunen bij evenementen en speciale gelegenheden
Candidate Profile:
Als Tijdelijke Parking Administrator kan je de volgende zaken afvinken:
- Eerste werkervaring in een operationele omgeving
- Achtergrond in parkeerbeheer is een plus
- Oplossingsgericht en snel in staat nieuwe materie op te pikken
- Teamplayer
- Vlotte communicatestijl
- Goede kennis MS Office
- Bereid om BA4 certificaat te behalen
- In bezit van rijbewijs B
- Zeer goede kennis Nederlands en Frans, kennis Engels is een plus.
- Flexibel naar werkuren en -dagen toe
What Client Offers:
Als Tijdelijke Parking Administrator in Zaventem op de luchthaven mag je op volgende zaken rekenen:
- Een tijdelijk contract van minimum 3 maanden
- Een aantrekkelijk loon aangepast aan je ervaring en aangevuld met extralegale voordelen als maaltijdcheques en een transportvergoeding.
Vragen? Bel 02 808 10 54
Uitzendarbeid/Intérim : VG.361/BUOP | W-INT-RS-9 | Bxl:00374-406-20130208 & 00374-405-20130123