Client Description:
Je werkt als tijdelijk online marketing officer voor een bedrijf actief in veevoeding, land- en tuinbouw, machines en bloem te Wilsele!
Job Description:
Als Online Marketing Officer help jij verschillende online marketing initiatieven vorm geven. Je weet als geen andere dat online marketing is niet meer uit deze wereld te denken!
Als Online Marketing Officer ben je de ‘Wing(wo)Men’ van de Online Coördinator, dit in de ondersteuning van de day2Day business, evenals binnen je eigen projecten:
- Day2Day Business : Samen met het online team zorg je ervoor dat het PubPlan vertaald wordt naar een wervende online strategie – coördineer je de planning zodat alle activaties op de juiste manier (en moment) online worden gezet. Hierbij werk je nauw samen met Team Digital. Als ‘digital native’ doe je continue aanbevelingen hoe de jongere doelgroep te bereiken met fijne boodschappen!
- Paid media heeft geen geheimen voor jou – je speelt in op deze snel veranderende wereld. Binnen het online strategie doe je aanbevelingen hoe paid op een succesvolle manier in te zetten – je challenged de aanbevelingen van het agentschap gebaseerd op grondige analyses van voorafgaande activaties.
- Binnen het Online Marketing Team fungeert je als Back-up voor de andere online services (Newsletters – Social - …) Binnen deze omni-channel aanpak met je kritische en analytische blik, breng je de resultaten in kaart en denk je constant mee naar optimalisatie en efficiëntie.
- Samen met het agentschap zet je dynamische marketing automation flows op om nieuwe instroom van prospecten te garanderen. Je coördineert, in overleg met het team, de verschillende flows van A tot Z. De resultaten worden nauwkeurig in kaart gebracht in een dashboard en je doet aanbevelingen naar optimalisatie.
-
SEO-optimalisatie : Een ervaren copywriter duikt in de wondere wereld van het bedrijf– 250 teksten worden uitgeschreven om deze haarfijn te omschrijven, dit volgens de Google zoektermen. Je duikt mee in de uitgeschreven content en in overleg, doe je aanbevelingen of breng je correcties aan. Je coördineert de vertalingen, waar mogelijk lees je ook mee en stuur je bij waar nodig. Samen met Team Digital zorg je ervoor dat dit mooie project online beschikbaar is. Je monitort de Google-instroom naar de website en doet aanbevelingen naar nieuwe content.
Candidate Profile:
- Heb je een goede kennis van Nederlands, spreek je ook een aardig mondje Frans?
- Je hebt een diploma op zak (master of bachelor) in marketing, communicatie of een economische richting. Een eerste mooie ervaring binnen de snel evoluerende digitale wereld is een pluspunt, maar geen absolute vereiste: junior profielen zeker welkom!
- Minstens even belangrijk is je enthousiasme, je leergierigheid en je interesse in de retail, die je vlotjes combineert met je passie voor online marketing en communicatie?
- Je bent een krak in projectmanagement en kan verschillende projecten tegelijkertijd coördineren. Je hebt sterk analyses en kan deze ook mooi/leesbaar in kaart brengen
- Nauwkeurigheid, opvolging, gestructureerd werken, analyses en deadlines, autonomie; het zijn dingen die je niet afschrikken. Integendeel, ze zijn noodzakelijk om je goed te voelen in een job.
- Duidelijke en efficiënte communicatie naar alle stakeholders vergt weinig moeite voor jou.
- Je switcht vlot tussen verschillende taken en bent voldoende stressbestendig om te kunnen omgaan met onvoorziene omstandigheden.
- Je hebt een hands-on mentaliteit en deinst niet terug voor een uitdaging. Bovendien ben je een echte teamplayer die door het vuur zou gaan voor zijn collega’s, net als zij dit voor jou zouden doen.
What Client Offers:
Je krijgt een interim contract met opstart zo snel mogelijk tot en met April 2024 ter vervanging van een zieke collega! Je werkt in flexibele uren, waarbij je ook 3 dagen van thuis uit kan werken. In totaal werk je 38u/week!
Interesse? Stuur dan als de bliksem je CV naar [email protected] voor meer info!
Uitzendarbeid/Intérim : VG.361/BUOP | W-INT-RS-9 | Bxl:00374-406-20130208 & 00374-405-20130123