Client Description:
Onze klant, gevestigd in Nazareth, is een toonaangevend bedrijf in de farmaceutische sector. Ze ontwikken innovatieve concepten, producten en formules die voldoen aan de specifieke behoeften van apotheken, voorschrijvers en patiënten in meer dan 60 landen
Job Description:
Wij zijn op zoek naar een gemotiveerde en nauwkeurige administratief bediende om ons team tijdelijk te versterken. In deze rol ben je verantwoordelijk voor diverse administratieve taken en ondersteun je onze customer service afdeling.
Jouw taken en verantwoordelijkheden:
- Beheren van inkomende en uitgaande correspondentie
- Verwerken van gegevens en bijhouden van dossiers
- Ondersteuning bij de opmaak van offertes
- Beantwoorden van telefoons en e-mails
- Archiveren van documenten
Als tijdelijk administratief bediende beschik je over de volgende competenties:
- Ervaring in een administratieve functie is een sterk pluspunt
- Goede kennis van MS Office (Word, Excel, Outlook)
- Sterke communicatieve vaardigheden
- Nauwkeurig en georganiseerd
- Teamspeler met een proactieve houding
Wij bieden:
- Een tijdelijke functie in een dynamische werkomgeving
- Marktconform salaris
- Aangename en filevrije werkgeving
Herken je jezelf in bovenstaand profiel? Stuur jouw CV t.a.v. Linde naar [email protected] of bel ons op het nummer 0497 97 54 97
Schrijf je meteen ook in op onze Manpower website voor een vlotte verwerking van jouw kandidatuur
Alle kandidaturen worden met de nodige discretie behartigd en onze klant kan rekening houden met een eventuele opzegtermijn
Uitzendarbeid/Intérim : VG.361/BUOP | W-INT-RS-9 | Bxl:00374-406-20130208 & 00374-405-20130123