Client Description:
Voor onze klanten partner in Brussel die actif in banksector zoeken we naar een Third Party Admin Officer!
Job Description:
Het team Third-party Administration maakt deel uit van de afdeling Corporate Banking Services van de groep.
Zijn activiteiten bestaan voornamelijk uit:
- belast zijn met de administratie van eindklanten die bij de groep in bewaring zijn en beheerd worden door derde beheerders (met inbegrip van andere entiteiten van de groep).
- het verantwoordelijk zijn voor de verzoeken van cliënten (telefonische/e-mail contacten);
- optreden als contactpersoon voor derde beheerders.
Uw taken:
Als TPA Officer houdt u zich bezig met:
- Dagelijks beheer:
o Interfacing met andere collega's van TPA en backoffice om de gevraagde
taken en het onderhouden van contacten met andere afdelingen, onder andere Administratie van de rekeningen, belastingdienst, IT, verschillende desks (bestellingen), betalingen, corporate actions, krediet, om de dagelijkse verzoeken van klanten en derde beheerders af te handelen.
o Coördinatie en follow-up van vereiste acties en documentatie met als doel
klanten tijdig en ordelijk de juiste ondersteuning te bieden;
- Bijhouden van alle administratieve mappen
- Openen van rekeningen voor nieuwe klanten
- Periodieke Know-your-customer documentatie
- Relatiebeheer met derde beheerders
- Uitvoeren van dagelijkse bankverrichtingen voor eindklanten (orderrouting, betalingen, overboekingen in en uit)
Candidate Profile:
- U hebt een bachelordiploma of gelijkwaardig en idealiter een eerste ervaring in een soortgelijke rol;
- U hebt een administratieve/compliance-achtergrond in de financiële markten, het commerciële Banking of in een omgeving van derden.
- U hebt een professionele kennis (geschreven en gesproken) van het Nederlands en Frans en een goede kennis van het Engels;
- U voelt je comfortabel in de communicatie met interne en externe klanten;
- U hebt gemakkelijk telefonisch contact met klanten;
- U bent nauwgezet, hebt oog voor detail en kan het overzicht bewaren over de verschillende dossiers en projecten waaraan je werkt.
- U werkt graag in een positieve omgeving die je de kans geeft om te komen met
constructieve feedback en suggesties om de Bank te helpen bij het optimaliseren van de administratieve ondersteuning.
- Je bent bedreven in MS Excel, MS Word software en hebt een basiskennis van SAP Business Objects.
What Client Offers:
Een dynamische werksfeer, met profesionnelle collega's.
Eeen tijdelijk opdracht van meerdere maanden verlengbaar (kans op vest vermits een positieve evaluatie).
Een aantrekkelijke loonspakket.
Interesse? Solliciteer stuur dan uw CV te sturen naar het volgende adres: [email protected]
Uitzendarbeid/Intérim : VG.361/BUOP | W-INT-RS-9 | Bxl:00374-406-20130208 & 00374-405-20130123