Client Description:
Passie voor techniek? Dan ben je bij Manpower Professional aan het juiste adres! Door onze kennis van de markt, specialisatie en persoonlijke toewijding gaan wij samen met jou op zoek naar een nieuwe technische uitdaging die matcht met jouw verwachtingen en competenties. Via onze werving- en selectiedivisie start je onmiddellijk met een vast contract bij onze klanten.
Technical service manager |Coating-, print- en snijmachines
Wil jij deel uitmaken van een wereldwijd bedrijf binnen de verpakkingsindustrie? Wist je dat ongeveer de helft van de verpakkingen die vandaag de dag gebruikt worden, geproduceerd worden met een machine van ons bedrijf? Klantenservice en technische ondersteuning staan bij ons centraal in alles wat we doen, en we zijn op zoek naar een nieuw teamlid om ons te versterken en wereldklasse service te leveren voor wereldklasse machines!
Job Description:
Je bent verantwoordelijk voor het behalen van de doelstellingen van de Technical Service Specialists, waaronder het behalen van de Net Promotor Score (NPS), governance en financiële doelstellingen. Je biedt inspirerend leiderschap aan het Technical Service Specialists Team, zorgt voor service-excellentie en continue verbetering, met de klant centraal in iedere beslissing.
Candidate Profile:
-
Leidinggeven aan initiatieven voor technische serviceondersteuning en het bevorderen van een cultuur van klantenservice binnen het bedrijf.
-
Het ondersteunen van het Technical Service Specialist Team bij het behalen van de teamdoelen.
-
Goede klantrelaties onderhouden en een diepgaande kennis van hun bedrijf, inclusief de uitdagingen waarmee ze te maken hebben.
-
Nauw samenwerken met andere afdelingen om synergie en gedeeld begrip van het bedrijf en de uitdagingen te waarborgen.
-
Assisteren van technici of klanttechnici bij het analyseren en oplossen van problemen. We zoeken iemand die voornamelijk de elektrische aspecten van onze machines kan ondersteunen, en ook de nodige mechanische assistentie kan bieden.
-
Indien van toepassing, helpen bij het uitvoeren van een eerste analyse via een remote verbinding, indien beschikbaar op de machine.
-
Wanneer modificaties en/of upgrades onderdeel van een oplossing kunnen zijn, dienen de Performance Solutions Managers geïnformeerd te worden.
-
Relatiebeheer met klanten via case management en analyse.
-
Analyseren van speciale en/of moeilijke problemen, mogelijk met de hulp van specialisten in de fabrieken in Lausanne of Lyon. Maandelijkse rapporten voorbereiden over de prestaties van het team en presenteren aan de Zone Services Director.
-
Op verzoek van een collega van Customer Care helpen met de analyse van onderdelen.
-
Lokale leiding ondersteunen om een cultuur van klantzorg te waarborgen.
-
Contact onderhouden met de fabrieken, productlijnen en andere Technical Service Supervisors/Managers om de afstemming van technische serviceprotocollen en continue verbetering te waarborgen.
What Client Offers:
- Onmiddellijk vast contract
- Zeer mooie verloning
- Wagen voor privégebruik
- Leuk team
- Leuke werksfeer
- Maaltijdcheques
- ecocheques
Interesse?
Sofia Leeters
[email protected]
0470 83 86 59
Uitzendarbeid/Intérim : VG.361/BUOP | W-INT-RS-9 | Bxl:00374-406-20130208 & 00374-405-20130123