Client Description:
Manpower Professional is de werving- en selectiedivisie van Manpower. Wij bieden jou een unieke ervaring in het vinden naar een eerste of nieuwe uitdaging in je carrière.
Onze klant is één van de grootste spelers in Europa in de voedingsindustrie. Omwille van de sterke groei zijn ze op zoek naar een Sales Assistant te Ranst.
Als Sales Assistant volg je onder meer klantendossiers op van de Retail-afdeling. Zo volg je zowel commercieel als administratief allerlei projecten op, zoals de lancering van nieuwe producten, promotionele acties, verpakkingswijzigingen etc. Als interne contactpersoon voor de klant coördineer je de prioriteiten en de timings op basis van de productieplanning.
Samen met het grafisch bureau en de interne Food Technologies coördineer je de layouts van de verpakkingen. Je beheert de product- en verpakkingsspecificaties in het ERP-systeem en verwerkt alle gegevens van A tot Z zodat deze up to date zijn om het juiste eindproduct te kunnen leveren bij de klant. Alsook het opvolgen van de verkoopcijfers en de stock behoren tot je takenpakket. Tot slot rapporteer je aan de Sales Manager.
Candidate Profile:
Je behaalde bij voorkeur een Bachelor diploma in een economische richting of gelijkwaardig door ervaring. Je kan vlot werken met het MS Office-pakket en ervaring met verpakkingsontwikkeling binnen de Fast Moving Consumer Goods is een pluspunt.
Je bent communicatief vaardig en beheerst het Nederlands en Engels in woord en schrift. Alsook de Franse taal is jou niet vreemd.
Je beschikt over een goed analytisch denkvermogen en je bent van nature een georganiseerd en nauwkeurig iemand. Je bent sterk administratief onderlegd en hebt ervaring met masterdata; productie- en verkoopprocessen zijn jou niet onbekend. Je bent geïnteresseerd in of nog beter: gepassioneerd door de voedingindustrie.
What Client Offers:
Je komt terecht in een boeiende en stabiele onderneming met een hoogtechnologisch productieproces waarin continu geïnvesteerd wordt. Onze klant biedt een toffe, afwisselende job aan met veel ruimte voor initiatief in een uitdagende en dynamische werkomgeving. Je krijgt de nodige verantwoordelijkheid en bovenop een aantrekkelijk salaris aangevuld met een mooi pakket extralegale voordelen. Zo krijg je maaltijdcheques (8 euro per dag), groepsverzekering, fietsleaseplan en heb je recht op 6 ADV dagen + 2 firmadagen. Tot slot is het bedrijf algemeen gesloten van 25/12 tem 1/1.
Voel jij je aangetrokken tot deze vacature en word jij de nieuwe Sales Assistant van dit bedrijf? Stel dan je kandidatuur en doe een gooi naar deze mooie opportuniteit!
We trachten je binnen de 2 werkdagen van een antwoord te voorzien.
Wens je graag meer info alvorens te solliciteren?
Neem dan gerust contact op met:
Sebastiaan Lemmens
[email protected]
0472/27 28 58
Uitzendarbeid/Intérim : VG.361/BUOP | W-INT-RS-9 | Bxl:00374-406-20130208 & 00374-405-20130123