Client Description:
Op zoek naar een nieuwe uitdaging? Dan ben je bij Manpower Professional aan het juiste adres! Door onze kennis van de markt, specialisatie en persoonlijke toewijding gaan wij samen met jou op zoek naar een nieuwe uitdaging die matcht met jouw verwachtingen en competenties. Via onze werving- en selectiedivisie start je onmiddellijk met een vast contract bij onze klanten.
Onze klant biedt innovatieve oplossingen, telkens met best-in-class producten. Of het nu gaat over brand- of gasdetectie, toegangscontrole, camerabewaking, inbraakdetectie, security of beheerssystemen.
Om hun team in Lummen te versterken zijn we op zoek naar een Planner Installatie- en onderhoudsactiviteiten.
Job Description:
Als Planner Installatie- en Onderhoudsactiviteiten ben je verantwoordelijk voor het organiseren, inplannen en opvolgen van installatie- en onderhoudsactiviteiten bij de klanten. Vanuit het kantoor in Lummen zorg jij ervoor dat alles op rolletjes loopt. Bovendien krijg je de mogelijkheid om één dag per week vanuit huis te werken.
Wat ga je doen?
- Dagelijkse planning: Jij zorgt voor een optimale planning van de techniekers. Je maakt service orders aan, volgt deze op en plant ze in binnen de verwachte termijn, rekening houdend met de beschikbaarheden van het team.
- Administratieve opvolging: Je houdt dossiers nauwkeurig bij, regelt benodigde materialen zoals hoogtewerkers en verzorgt alle benodigde attesten.
- Telefonische klantendienst: Je staat klanten vriendelijk en professioneel te woord en biedt hen de best mogelijke service.
- Enthousiasme en gedrevenheid: Je werkt nauwkeurig en hebt oog voor detail.
- Communicatief en teamgericht: Je bent een echte teamplayer en communiceert vlot.
- Zelfstandigheid: Je werkt graag zelfstandig en streeft ernaar om klanten tevreden te stellen.
- Probleemoplossend vermogen: Je analyseert graag problemen en komt met mogelijke oplossingen.
- Computervaardigheden: Je werkt vlot met MS Office. Kennis van NAV is een pluspunt maar geen vereiste.
- Taalvaardigheden: Je hebt een vlotte kennis van Nederlands en kan je behelpen in het Frans.
- Opleiding en ervaring: Je hebt bij voorkeur een bachelordiploma of enige relevante ervaring.
- Mobiliteit: Je kunt je sporadisch vlot verplaatsen naar het kantoor in Roeselare en/of Merelbeke.
Bij onze klant staat de medewerker centraal. Ze geloven in persoonlijke groei, teamwork en een positieve werkcultuur.
Wat mag je van hen verwachten?
- Autonomie en afwisseling: Een boeiende job met veel zelfstandigheid en groeimogelijkheden.
- Dynamisch team: Je komt terecht in een enthousiast team van positieve collega's die je altijd ondersteunen.
- Uitgebreid loonpakket: Inclusief een brutomaandloon, groeps- en hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques en ecocheques.
- Work-life balance: Flexibele uren, je start tussen 7u en 9u en stopt vanaf 15u30.
- Cafetariaplan: Haal meer uit je eindejaarspremie met opties zoals een elektrische fiets, gsm of tablet.
- Opleidingen: Uitgebreide training om een expert in jouw vakgebied te worden.
- Leuke activiteiten: Jaarlijkse teambuilding, gezellige drinks en evenementen.
Voor meer informatie mag je bellen naar Femke Duchateau op het nummer 0473/36 47 48 of stuur een mail naar [email protected]
Jouw kandidatuur wordt discreet door ons behandeld.
Uitzendarbeid/Intérim : VG.361/BUOP | W-INT-RS-9 | Bxl:00374-406-20130208 & 00374-405-20130123