Client Description:
Hou je van hernieuwbare energie ? Is klantenservice u op het lijf geschreven ? Gaat je interesse naar nieuwe technologiën en energieën ? En heb je bovendien de ambitie om door te groeien in een succesvol bedrijf ? Dan ben jij de Order Entry die we zoeken !
Job Description:
orders aannemen (telefoon, fax, e-mail, post, colibri, Proxilub) en orders registreren in SAP en de interface verwerken
colibri (back up) afgewisseld met Order Entry collega's
Opvolgen van orders en communicatie met pakket- en bulklogistiek
Opvolgen van leveringen en voorraden, verwerken van administratieve documenten
Beheren van de inzameling van gebruikte oliën, lege verpakkingen en speciale oliën
Communiceren van laattijdige leveringen aan de klant of aan de bevoegde afgevaardigde (Eole NOK-lijst)
Opvolgen en invoeren in SAP van kortingen, toeslagen en vaste klantenprijzen, productmerken en speciale instructies met betrekking tot een klant
een klant (YND4-V23)
Meewerken aan de maandafsluiting door de wekelijkse bestanden te verwerken
Voorkomen van retouren van merchandise (zie KPI's); opvolgen van corrigerende documenten en ervoor zorgen dat de KPI niet wordt overschreden of zelfs verbeterd.
Professioneel de telefoon beantwoorden met betrekking tot producten, verpakkingen en algemene informatie
Fungeren als back-up voor Order Entry collega's
Deelnemen aan de rondes van de afdeling (beheren van de algemene mailbox, telemetrie, interface)
Deelnemen aan de dienstroosters die op de afdeling zijn opgesteld
Actief deelnemen aan werkoverleggen (zowel extern als intern) en bij deelname de punten noteren die de backoffice aangaan om deze via de website te communiceren.
de backoffice om ze te communiceren via een verslag
Omgaan met klanten die ontevredenheid uiten (communiceren en opvolgen van klachten).
Houdt toezicht op afdelings- en interdepartementale relaties
Neemt alle nodige initiatieven om de resultaten en de werking van het bedrijf te verbeteren
Stuurt verkooprapporten naar elke vertegenwoordiger aan het einde van de dag.
Samenwerken met het verkoopteam en het management om ervoor te zorgen dat het bedrijf goed presteert.
Alle bestellingen en verzoeken correct en snel verwerken.
Leveringen opvolgen en indien nodig actie ondernemen met verkoopmedewerkers en/of contact opnemen met klanten.
Zorgen voor administratief beheer (snel corrigerende documenten invullen, prijzen en kortingen coderen, bestellingen bevestigen).
bestellingen)
Onderhandelen met logistiek over de beste levertijd voor de klant.
Nieuwe ideeën voorstellen om de werking van het bedrijf te vereenvoudigen en te verbeteren.
Om de specifieke doelstellingen te bereiken die elk jaar worden gedefinieerd
Optreden als back-up voor orderinvoer Automotive, Industry, AD Blue & Key Account + voldoen aan doorlooptijden
Candidate Profile:
Diploma - minimaal diploma - ideale positie om een commerciële carrière te starten
Vloeiend in Frans en Nederlands
Commercieel gevoel.
Vermogen om goed onder stress te werken en prioriteiten te beheren
What Client Offers:
- Interim met optie vast
- Aantrekkelijk salaris
- Deel uitmaken van een bedrijf dat zich voortdurend ontwikkelt.
- De kans om je carrière als projectmanager een vlucht te laten nemen.
- Deel uitmaken van een geweldig project.
Als je geïnteresseerd bent om als Order Entry aan de slag te gaan, aarzel dan niet om te solliciteren voor deze functie; stuur uw cv en motivatie naar [email protected]
Uitzendarbeid/Intérim : VG.361/BUOP | W-INT-RS-9 | Bxl:00374-406-20130208 & 00374-405-20130123