Client Description:
Onze klant, een grote speler in de voedingsindustrie, gelegen in Leuven is op zoek naar een office assistant!
Job Description:
Als office assistant ondersteun je het R&D-team in verschillende administratieve en organisatorische taken. Je werkt als office assistant nauw samen met collega’s om de dagelijkse werking van het team te optimaliseren.
Belangrijkste taken als office assistant:
- Ontvangen en versturen van pakjes, waaronder stalen.
- Het inplannen van vergaderingen en klaarzetten van vergaderzalen.
- Organiseren van evenementen en actief deelnemen.
- Beheren van de database en ondersteuning bieden bij specifieke projecten.
- Contact onderhouden met leveranciers.
Candidate Profile:
We zoeken een communicatieve, nauwkeurige en hands-on office assistant.
Gewenste profiel:
- Je beheerst Nederlands goed en hebt een goede kennis van Engels
- Ervaring met MS Office en SharePoint.
- Proactieve en georganiseerde werkinstelling.
- Communicatief en nauwkeurig.
What Client Offers:
Onze klant biedt een aantrekkelijke werkomgeving en een uitgebreid pakket aan voordelen aan de nieuwe office assistant.
Wat wij bieden:
- Vast contract
- Een salaris tot €3000 bruto per maand.
- Flexibele werkuren en 2 dagen per week thuiswerk.
- Maaltijdcheques, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, ecocheques en cafetariaplan.
- 40 uren week dus 12 ADV-dagen per jaar.
- Een klein, hecht team van 4 personen binnen de R&D-afdeling.
Uitzendarbeid/Intérim : VG.361/BUOP | W-INT-RS-9 | Bxl:00374-406-20130208 & 00374-405-20130123