Client Description:
Als Office assistent bij onze klant in Heverlee ben jij het eerste aanspreekpunt voor de organisatie. Je coördineert kantooractiviteiten, beheert facilitaire diensten zoals receptie, vergaderruimtes, bezoekersontvangst en kantoorbenodigdheden, en onderhoudt het archiefsysteem. Jij zorgt ervoor als office assistant dat alles vlot verloopt!
Job Description:
Jouw Verantwoordelijkheden als office assistant zijn:
- Aanspreekpunt aan de receptie, telefoongesprekken beheren en algemene mailbox opvolgen.
- Coördineren van het ontvangen van bezoekers en groepen, inclusief het boeken van vergaderruimtes, maaltijden en hotelreserveringen.
- Beheren van kantoorbenodigdheden, zoals werkoutfits, badges, poolauto’s en andere benodigdheden.
- Organiseren van een digitaal archiefsysteem voor kantoordocumenten.
- Toezicht houden op externe dienstverleners zoals schoonmaak, catering en leveranciers.
- Meewerken aan kantoorverbeteringsprojecten en optimalisatie van werkprocessen.
Candidate Profile:
Jouw Profiel als office assistant:
- Ervaring in een gelijkaardige functie als office assistant
- Sterke organisatorische vaardigheden, prioriteiten kunnen stellen en zorgen voor een gestructureerde werkplek.
- Zelfstandig kunnen werken en uitstekende communicatieve vaardigheden.
- Vloeiend in Nederlands en Engels, zowel mondeling als schriftelijk.
- Goede kennis van MS Excel, Word en Outlook. Kennis van SharePoint en Teams is een plus
What Client Offers:
Wat Bieden onze klant voor de nieuwe office assistant?
Zij bieden jou een uitdagende functie in een dynamisch team, waar je de kans krijgt om jouw vaardigheden verder te ontwikkelen. Naast een mooi salaris van €3500-€3800, afhankelijk van ervaring, krijg je als office assistant meteen een vast contract een pakket van aantrekkelijke extra voordelen, waaronder:
- flexibele werkuren
- voltijds (40u-week) waardoor je nog 12 extra adv-dagen krijgt of 90% is mogelijk
- GSM + abonnement
- Hospitalisatieverzekering + groepsverzekering (2.29% van het bruto jaarloon)
- Fietslease mogelijk na 3 maanden dienst
- Maaltijdcheques: €7 per gewerkte dag
Bovendien krijg je de mogelijkheid om je carrière verder uit te bouwen binnen een internationaal groeiend bedrijf, met uitstekende carrièremogelijkheden!
Geïnteresseerd in deze functie als office assistant?
Stuur snel jouw CV en motivatiebrief naar [email protected] of bel naar 02/808.10.54
Uitzendarbeid/Intérim : VG.361/BUOP | W-INT-RS-9 | Bxl:00374-406-20130208 & 00374-405-20130123