Client Description:
MANPOWER Office People is specialist in het rekruteren van bedienden. We gaan telkens voluit voor de 'Perfect Match' tussen werkgever en sollicitant! Welcome to a world of opportunity!
Momenteel zijn we voor een klant actief in de voeding en gelegen in Roeselare op zoek naar een SALES SUPPORT OFFICER NEDERLANDS /FRANS /ENGELSJob Description:
Als SALES SUPPORT OFFICER assisteer en ondersteun jij de salesmanager (Nederlandse, Franse en Engelse markt) en de andere salesmanagers, in het onderhouden van een duurzame relatie met de klanten (Private Label en BtoB) en het verder uitbouwen van deze markt.
- Jij verzorgt diverse administratieve en coördinerende taken tussen de sites in Roeselare, Frankrijk en Zwitserland ondersteuning van de prospectie- en externe verkoopactiviteiten door de salesmanager Nederlandse markt (vb. statistieken, presentaties, vertalingen, offertes, tenders, stalen, klachten, beurzen/reizen voorbereiden, lastenboeken, klantenfiches, prijslijsten, klantendossiers, productinformatie en -specificaties, ...).
- Jij verzorgt de voorbereiding, opvolging, intern overleg, informatiedoorstroming en rapportering.
- Jij coördineert alle taken m.b.t. de introductie of aanpassing van producten en/of verpakkingsmaterialen voor je klanten.
- Aanvullend sta jij in voor de interne coördinatie en opvolging van projecten hieromtrent.
- Je hebt hierbij geregeld contact met internationale klanten, designbureaus, en diverse interne afdelingen bij Mulder (planning, stockbeheer, orderverwerking, aankoop, kwaliteit, R&D, logistiek, inpak, productie, etc.).
- Jij functioneert als intern aanspreekpunt voor je klanten, je overlegt met de salesmanagers en koppelt vlot terug naar alle betrokken partijen.
- Je werkt vanuit het fantastisch kantoorgebouw te Roeselare en rapporteert aan de commercieel directeur.
- Je genoot een economische- of taalopleiding op masterniveau
Je bent perfect Nederlandstalig en kan je vlot uitdrukken in het Frans en Engels (zowel mondeling als schriftelijk) - Jouw sterk analytisch inzicht, communicatieve skills, organisatietalent en anticiperend vermogen, laten je toe om projecten feilloos op te starten en verder op te volgen
- Je werkt steeds nauwkeurig, efficiënt en met oog voor detail
- Je combineert graag je commercieel en administratief talent met een sterke operationele product- en proceskennis
Je komt terecht in een internationaal, dynamisch en ultramodern, verder groeiend bedrijf.
Een ondersteunende, maar zeer gevarieerde en verantwoordelijke functie met interne en externe contacten, gecombineerd met veel praktische, operationele aspecten. Ruimte voor opleiding en initiatief.
Je krijgt een marktcompetitief salaris, aangevuld met extralegale voordelen.
Herken je jezelf in bovenstaand profiel? Stuur jouw CV t.a.v. Lisa naar [email protected] of bel ons op het nummer 0497 05 40 28
Schrijf je meteen ook in op onze Manpower website voor een vlotte verwerking van jouw kandidatuur
Alle kandidaturen worden met de nodige discretie behartigd en onze klant kan rekening houden met een eventuele opzegtermijn
Uitzendarbeid/Intérim : VG.361/BUOP | W-INT-RS-9 | Bxl:00374-406-20130208 & 00374-405-20130123