Client Description:
MANPOWER OFFICE PEOPLE is specialist in de rekrutering van bediendeprofielen. Wij gaan steeds voor de ‘perfecte match’ tussen werkgever en sollicitant!
Voor onze klant zijn wij op zoek naar een klantenservicemedewerker met plaats tewerkstelling Heverlee.
Job Description:
Als klantenservicemedewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor alle operationele vragen. Je biedt hen ondersteuning via ons servicedesk systeem en zorgt ervoor dat elk ticket op een kwalitatieve en tijdige manier wordt behandeld.
Concreet betekent dit:
-
Je behandelt als klantenservicemedewerker tickets die via de webshop binnenkomen over bestellingen.
-
Je beantwoordt vragen over IT, software, verbruiksartikelen, bestellingen, enz.
-
Je biedt ondersteuning op afstand aan collega’s in de shops door duidelijke uitleg te geven.
-
Je zorgt ervoor dat inkomende vragen compleet zijn alvorens ze door te sturen.
-
Je probeert zoveel mogelijk issues meteen zelf op te lossen in overleg met andere afdelingen.
-
Je volgt openstaande vragen op en garandeert zo een vlotte service.
-
Je ondersteunt het Business Support team (Proces, Product, IT, Facilities) bij administratieve taken.
-
Je neemt deel aan interne projecten binnen Business Support.
-
Je helpt bij vertalingen NL/FR en verzendt indien nodig DHL-pakketten vanuit het hoofdkantoor.
Candidate Profile:
Onze ideale klantenservicemedewerker bezit volgende kwaliteiten:
-
Je spreekt vloeiend Nederlands en Frans.
-
Je bent communicatief, nauwkeurig en sterk in administratie.
-
Je werkt graag in team en hebt een positieve ingesteldheid.
- Je bent een junior profiel met een leergierige mindset.
Herken je jezelf in dit profiel als klantenservicemedewerker? Lees verder wat wij jou kunnen bieden!
What Client Offers:
Wat bieden wij jou als toekomstige klantenservicemedewerker?
-
Loon tot €2700 bruto, afhankelijk van ervaring.
-
Hospitalisatie- en groepsverzekering
-
Maaltijdcheques van €8/dag
-
Bonus volgens cao 90 én persoonlijke doelstellingen.
-
Forfaitaire onkostenvergoeding van €30/maand
- Hybride werken: 3 dagen thuiswerk, dinsdag en donderdag op kantoor.
- Werkuren: 40u week dus 12 adv dagen
- Werkuren: voltijds van 9u – 17u30
Interesse in deze uitdaging als klantenservicemedewerker? Stel je nu kandidaat online of via [email protected]
Meer info? Bel 02/808.10.54
Uitzendarbeid/Intérim : VG.361/BUOP | W-INT-RS-9 | Bxl:00374-406-20130208 & 00374-405-20130123