Client Description:
Hou je van verkoopdynamiek, verkoopondersteuning en het garanderen van de kwaliteit van de geleverde diensten aan klanten?
Voor onze klant, een leider in duurzame voeding met als missie de levenskwaliteit van hun medewerkers en klanten te verbeteren, zijn we op zoek naar een Inside Sales Coordinator.
Job Description:
Als Inside Sales Coordinator ondersteun je het verkoopteam om de kwaliteit en effectiviteit van onze aanbiedingen te garanderen.
Je belangrijkste taken zijn :
- Het beheren van offertes en aanbestedingen: het analyseren van specificaties en verzoeken van klanten, het verzamelen en controleren van essentiële informatie, het coördineren met de verschillende afdelingen om ervoor te zorgen dat offertes conform en effectief zijn.
- Schrijven en vertellen: complete offertes opstellen (100 tot 400 pagina's) die de diensten in de verf zetten (toegang tot een gecentraliseerde bibliotheek);
- Deadlines bewaken en administratief beheer: rigoureuze organisatie om strikte deadlines te halen, dossierbeheer en bewaking;
- Digitalisering en AI: processen optimaliseren door het gebruik van AI-tools (ChatGPT en andere) om de productiviteit en kwaliteit van offertes te verbeteren;
- Opmaak en visuele impact: duidelijke en aantrekkelijke PowerPoint-presentaties maken.
- Teamwerk en samenwerking: constante interactie met de verschillende afdelingen om de relevantie en kwaliteit van de voorstellen te waarborgen.
Candidate Profile:
Beschik je over de volgende vaardigheden en kwaliteiten? Dan ben jij de persoon die we zoeken!
- Je spreekt Nederlands en hebt een zeer goede beheersing van het Frans en een goede kennis van het Engels;
- Je hebt een bachelordiploma in communicatie, marketing, bedrijfskunde of een gelijkaardige richting, of relevante ervaring.
- Kennis van aanbestedingen en bestekken is een grote troef;
- Je hebt uitstekende administratieve vaardigheden: georganiseerd, punctueel en nauwgezet;
- Je hebt oog voor detail en kritische analyse, waardoor je in staat bent de relevantie van de inhoud te controleren en ervoor te zorgen dat aan de verwachtingen van de klant wordt voldaan;
- Je hebt goede schriftelijke en mondelinge communicatievaardigheden;
- Je bent vertrouwd met het Microsoft Office-pakket, met name PowerPoint;
- Je bent proactief en samenwerkingsgericht;
- Je hebt een grote interesse in AI-tools en de digitalisering van processen (ChatGPT, automatisering, enz.).
- Je hebt oog voor detail en een talent voor organisatie.
What Client Offers:
Onze klant biedt:
- Een tijdelijk contract met uitzicht op een vast contract
- Een fulltime rooster van 38 uur per week
- Flexibele werktijden tussen 7.00 en 9.00 uur, waarbij de dag eindigt tussen 15.00 en 17.00 uur (30 minuten pauze)
- Salaris: Tussen €3.100 en €4.000 bruto per maand (afhankelijk van profiel)
- Voordelen: maaltijdcheques (€8/dag), ecocheques (€250/jaar), groeps- en tandartsverzekering, 24 vakantiedagen, alle vervoermiddelen betaald (als onderdeel van een vast contract).
Wilt u uw vaardigheden inzetten voor een dynamisch en gestructureerd bedrijf? Dan horen we graag van je op [email protected]
Uitzendarbeid/Intérim : VG.361/BUOP | W-INT-RS-9 | Bxl:00374-406-20130208 & 00374-405-20130123