Client Description:
Heb je een passie voor HR? Ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging die perfect aansluit bij jouw vaardigheden en verwachtingen? Bij Manpower Professional begrijpen we de markt, zijn we gespecialiseerd en hebben we een persoonlijke benadering. Samen met jou gaan we op zoek naar de ideale match. Je zal in dienst treden bij onze klant te Hasselt via onze werving- en selectiedivisie, met bovendien meteen een VAST contract.
Voor onze klant, een Europese optiekretailer die onder verschillende namen in vijf landen actief is, zijn we op zoek naar een enthousiaste Payroll Consultant om het team uit te breiden. Als jij elke dag met plezier naar je werk wilt gaan en gepassioneerd bent door HR, payroll en sociale wetgeving, dan nodigen we je uit om deel uit te maken van het team.Job Description:
- Verzorgen van maandelijkse loonvoorbereidingen en -afwerking voor onze diverse medewerkers, waarbij je nauwgezet de sociale wetgeving toepast (in samenwerking met het sociaal secretariaat).
- Beheren van sociale documenten en bijbehorende administratie met oog voor detail.
- Eerste aanspreekpunt (telefonisch) voor werknemers en leidinggevenden met betrekking tot loon- en sociale wetgevingsvragen.
- Beheren van personeelsdossiers, van aanwerving tot uit dienst.
- Opstellen van rapporten over payroll en HR KPI's met ondersteuning van de HR Support Coordinator.
- Assisteren bij het optimaliseren van bestaande payroll- en HR-processen.
- Ondersteuning bieden aan de HR Manager bij nieuwe HR-projecten, inclusief opmaak, uitvoering, administratie en opvolging.
- Samenwerken met een team van toegewijde collega's en rapporteren aan de HR Support Coordinator.
- Ervaring in payroll en HR-processen binnen een personeelsdienst (kennis van E-Blox en Centhro is een pluspunt).
- Een leergierige en gepassioneerde HR-professional met uitgebreide kennis van de Belgische sociale wetgeving en rapportage (kennis van PC 311 is een pluspunt).
- Nauwkeurig, punctueel en cijfermatig ingesteld, met een passie voor administratieve taken.
- Een teamspeler die zelfstandig en vertrouwelijk kan werken en waarde hecht aan organisatie en discretie.
- Sterke organisatorische vaardigheden en een proactieve benadering om de dienst te optimaliseren op het gebied van productiviteit en kwaliteit.
- Vlotte communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Frans.
- Een praktische instelling en een leuke persoonlijkheid, want naast hard werken, maken we ook graag plezier samen!
- Een aantrekkelijk salarispakket met extralegale voordelen, zoals een groepsverzekering en maaltijdcheques.
- Personeelskorting, sociaal abonnement en tal van leuke initiatieven voor medewerkers.
- Een werkomgeving die work-life balance hoog in het vaandel draagt, met een 36-urige werkweek (voltijds arbeidsregime), inclusief een uur middagpauze en mogelijkheid tot telewerken.
- Daarnaast krijg je 6 ADV-dagen op jaarbasis.
- Een prettige werkomgeving waarin je je kunt blijven ontwikkelen en kunt rekenen op ondersteuning van je team.
Graag meer info? Bel dan even op het nr 0497/51 30 10
Uitzendarbeid/Intérim : VG.361/BUOP | W-INT-RS-9 | Bxl:00374-406-20130208 & 00374-405-20130123