Client Description:
MANPOWER OFFICE PEOPLE is specialist in de rekrutering van bediendeprofielen. Wij gaan steeds voor de ‘perfecte match’ tussen werkgever en sollicitant!
Voor onze klant actief in de INDUSTRIËLE SECTOR zijn wij op zoek naar een TIJDELIJK & DEELTIJDS ADMINISTRATIEF BEDIENDE met plaats tewerkstelling ANDERLECHT.Job Description:
Als DEELTIJDS ADMINISTRATIEF BEDIENDE ben je verantwoordelijk voor:
- De voorbereiding/scanning en doorsturen van inkomende facturen voor verschillende van de bedrijfsentiteiten naar het Shared Service Center in Roemenië
- 2nd level support voor Accounts Payable voor 3 van de bedrijfsentiteiten. Bij vragen vanuit het Shared Service Center over bepaalde leveranciersfacturen hulp bieden, vb. door info op te vragen bij een leverancier
- User Support voor aanvraag van rollen in diverse IT systemen
- Mitigating controls voor enkele van de bedrijfsentiteiten (audit op boekingen van een centraal random getrokken lijst om na te kijken of bepaalde aanpassingen in boekingen in orde zijn, bijvoorbeeld een wijziging van gegevens van de leverancier etc.)
Onze ideale DEELTIJDS ADMINISTRATIEF BEDIENDE bezit volgende kwaliteiten:
- Een uitstekende kennis Engels en Nederlands en/of Frans
- Vlot met IT-programma’s kunnen omgaan
- Minimum een eerste administratieve of licht financieel administratieve ervaring
- Beschikbaar voor 6 maanden
What Client Offers:
Geniet van een leuke work life balance: Je werkt 3 dagen per week in een tijdelijk contract van 6 maanden ter vervanging van een zwangerschap van Maart tem September 2025. Thuis is niet mogelijk.
Een verloning die telt: je loon is bespreekbaar in functie van je ervaring.
Tewerkgesteld via Manpower geniet je bovendien van talrijke kortingen via BenefitsAtWork!
Interesse in deze uitdaging als DEELTIJDS ADMINISTRATIEF BEDIENDE? Stel je nu kandidaat online of via [email protected]
Meer info? Bel 02 808 10 54
Uitzendarbeid/Intérim : VG.361/BUOP | W-INT-RS-9 | Bxl:00374-406-20130208 & 00374-405-20130123