Client Description:
Op zoek naar een nieuwe uitdaging? Dan ben je bij Manpower Professional aan het juiste adres! Door onze kennis van de markt, specialisatie en persoonlijke toewijding gaan wij samen met jou op zoek naar een nieuwe uitdaging die matcht met jouw verwachtingen en competenties. Via onze werving- en selectiedivisie start je onmiddellijk met een vast contract bij onze klanten.
Voor onze klant te Machelen zijn we op zoek naar een Air Freight Customer Service Specialist Export om hun team te versterken.
Job Description:
- Orderbeheer: Je accepteert klantorders en communiceert deze naar het operations team.
- Proactieve opvolging: Met jouw proactieve houding houd je voortdurend zicht op lopende zendingen en informeer je klanten tijdig.
- Informatieverstrekking: Je voorziet klanten van accurate informatie over prijsaanvragen en andere operationele kwesties.
- Klachtafhandeling: Klachten van klanten neem je serieus; je lost ze op of zorgt dat ze door het juiste departement worden afgehandeld.
- Nauwe samenwerking: Je werkt nauw samen met het operations team, dat de back office van jouw orders verzorgt.
- Orderafhandeling: Voor de juiste afhandeling van orders lever je complete en correcte informatie.
- Leadgeneratie: Je herkent kansen en geeft potentiële leads door aan het sales team.
- Ervaring: Een eerste administratieve werkervaring in de logistieke sector.
- Taalvaardigheden: Uitstekende beheersing van Nederlands en Engels, zowel mondeling als schriftelijk.
- Zelfstandigheid en stressbestendigheid: Je bent zelfstandig, positief ingesteld en kunt goed prioriteiten stellen onder druk.
- Communicatieve en klantgerichte vaardigheden: Je bent sterk in communicatie en klantgerichtheid.
- Computervaardigheden: Je hebt een goede beheersing van Microsoft Office en Outlook.
- Innovatieve mindset: Je hebt een kritische blik en een voorliefde voor innovatieve oplossingen en verbeteringen.
Bij onze klant krijg je de kans om te werken in een internationale omgeving waar innovatie en teamwork centraal staan. Zij bieden je een tijdelijk contract met uitzicht op een vaste aanstelling, waarin je kunt groeien en je carrière kunt ontwikkelen binnen de wereldwijde marktleider in logistieke dienstverlening.
Bijkomend biedt de klant aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden, waaronder maaltijdcheques, ecocheques, een flexplan na één jaar dienstverband, volledige terugbetaling van openbaar vervoer, een CAO-bonus en 39 verlofdagen.
Je werkt 39 uur per week van maandag tot en met vrijdag, waarbij je op vrijdag eerder kunt stoppen.
Interesse? Maak een profiel aan op onze “Manpower Website” en solliciteer op de job die je interesse heeft opgewekt.
Voor meer informatie mag je bellen naar Femke Duchateau op het nummer 0499/59 03 49 of stuur een mail naar [email protected]
Jouw kandidatuur wordt discreet door ons behandeld. Wij nemen binnen de 2 werkdagen contact met je op.
Uitzendarbeid/Intérim : VG.361/BUOP | W-INT-RS-9 | Bxl:00374-406-20130208 & 00374-405-20130123