Client Description:
MANPOWER Office People is specialist in het rekruteren van bedienden. We gaan telkens voluit voor de 'Perfect Match' tussen werkgever en sollicitant! Welcome to a world of opportunity!
Onze klant is een pionier in de ontwikkeling van software voor laadpalen in de duurzame mobiliteitssector. Vanuit hun modern hoofdkantoor in Gent centrum breiden ze hun activiteiten uit over zes landen en beheren ze meer dan 600.000 publieke laadpalen in Europa.
Samen met hen zijn we dringend op zoek naar een customer service medewerker met goede kennis van het Frans
Job Description:- Als lid van het 6 koppig Support-Team ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten, partners en andere contacten via telefoon, e-mail of ticketsysteem.
- Je behandelt alle verzoeken van klanten en partners op een vriendelijke en professionele manier en fungeert als stem van de klant door hun feedback te verzamelen zodat we voortdurend verbeteringen binnen het bedrijf kunnen doorvoeren.
- Je bent verantwoordelijk voor het beschrijven van problemen via de juiste interne kanalen en blijft betrokken totdat het probleem is opgelost en de klantentevredenheid is gewaarborgd.
- Je zorgt ervoor dat je op de hoogte blijft van het productaanbod, zodat je klanten en partners effectief kan informeren, begeleiden en adviseren waar nodig.
- Daarnaast ondersteun je bij het ontwikkelen, implementeren en optimaliseren van best practices en interne processen en creëer je systemen en structuren om de klantervaring continu te verbeteren.
- En last but not least: je zet het team én de klant altijd op de eerste plaats en werkt samen met je team en andere afdelingen om operationele excellentie te bereiken.
- Idealiter combineer je een bacheloropleiding met een eerste werkervaring in een klantgerichte omgeving, helpdesk of customer service
- Je kan je mondeling professioneel uitdrukken in vloeiend Nederlands, Engels en Frans (gezien 25% van de telefonie in het Frans is)
- Je lost problemen op met geduld, empathie en een klantgerichte houding.
- Je bent technisch vaardig en handig met CRM-tools en ticketingsoftware.
- Je werkt georganiseerd, multitaskt moeiteloos en blijft stressbestendig.
- Je houdt van samenwerken en draagt graag bij aan een positieve werksfeer.
What Client Offers:
Bij deze klant bieden we een flexibele werkomgeving waarin je twee dagen per week vanuit huis kunt werken en de overige dagen op kantoor. Hun glijdende uren geven je de vrijheid om je werkdag te starten tussen 8:00 en 17:30, zodat je je werk kunt afstemmen op je persoonlijke behoeften.
Bij voltijdse tewerkstelling werk je in een 39-uren week, waarbij je geniet van 6 ADV-dagen en 4 extra vakantiedagen. 4/5de is ook mogelijk.
Hoewel er geen doorgroeimogelijkheden zijn gezien de horizontale structuur, zoeken ze iemand die zich voor de lange termijn aan hen wil verbinden.
Ze bieden een aantrekkelijk pakket aan extralegale voordelen, waaronder maaltijdcheques, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, een GSM-abonnement en toegang tot Benefits @ Work.
Ben jij klaar om deel uit te maken van ons team en mee te bouwen aan de toekomst van mobiliteit? Solliciteer nu en ontdek wat dit bedrijf voor jou kan betekenen!
Herken je jezelf in bovenstaand profiel en ben je enthousiast bij het lezen van deze vacature? Stuur jouw CV naar [email protected]. Schrijf je meteen ook in op onze Manpower website voor een vlotte verwerking van jouw kandidatuur
Uitzendarbeid/Intérim : VG.361/BUOP | W-INT-RS-9 | Bxl:00374-406-20130208 & 00374-405-20130123