Client Description:
MANPOWER Office People is specialist in het rekruteren van bedienden. We gaan telkens voluit voor de 'Perfect Match' tussen werkgever en sollicitant!
Onze klant is een gekende verdeler van pharmaceutische producten gelegen aan de rand van Gent. Samen met hen zijn we op zoek naar een analytische aankoopmedewerker (NL/ENG)
Job Description:Als Administratief Bediende maak je deel uit van het Replenishment Team en draag je de verantwoordelijkheid voor het nauwgezet beheren van de voorraadstromen. Je fungeert als spil in het proces van inkoop tot aanlevering, waarbij jouw analytische vaardigheden van onschatbare waarde zijn.
Tot jouw taken behoren onder andere:
- Gedegen beheer van de dagelijkse voorraden en de niveaus van productvoorraad door middel van het opvolgen en analyseren van bestellingen.
- Het ontwikkelen en toepassen van prognosemodellen om de voorraadaanvulling te optimaliseren, waarbij je zorgt voor een naadloze samenwerking met leveranciers.
- Fungeren als eerste aanspreekpunt voor de verschillende vestigingen, waarbij je met jouw analytische inzicht en probleemoplossend vermogen snel en effectief reageert op vragen en uitdagingen met betrekking tot bevoorrading.
- Actief en proactief communiceren naar de afdeling receptiegoederen om ervoor te zorgen dat zij alle benodigde informatie ontvangen voor een efficiënt voorraadbeheer.
- Het zorgvuldig monitoren, beheren en plaatsen van bestellingen voor labobestellingen en/of partnerbestellingen
- Onderhoud en beheer van verschillende parameters binnen het globaal artikelbestand
- Ondersteunen administratieve taken bij de dienst aankoop
- Je genoot met succes een bachelor opleiding en je hebt minimaal 1 à 2 jaar ervaring in een administratieve omgeving, bij voorkeur rond herbevoorrading of aankoop
- Daarnaast kan je vlot werken met Excel, waarbij je in staat bent complexe gegevens te analyseren en te interpreteren.
- Verder beschik je over uitstekende communicatieve vaardigheden in zowel het Nederlands als het Engels
- Je beschikt over een proactieve en zelfstandige houding, waarbij je gedreven wordt door het streven naar optimalisatie en verbetering.
- Je hebt diepgaand inzicht in logistieke processen en een scherp analytisch vermogen om knelpunten te identificeren en op te lossen.
- Je gaat nauwkeurig en gestructureerd tewerk en je kan prioriteiten stellen.
- Je stelt je flexibel op waardoor je effectief kunt functioneren in een dynamische en veeleisende werkomgeving.
- Kennis van voorraadbeheersystemen wordt beschouwd als een meerwaarde.
Je komt terecht in een internationaal bedrijf en je kan werken op hun site te Zwijnaarde. Een opleidingstraject van een aantal maanden zal worden voorzien. In ruil voor jouw inzet kan je rekenen op een aantrekkelijke verloning aangevuld met maaltijdcheques en ecocheques alsook een jaarlijkse premie. Je kan werken in glijdende uren waarbij je opstart tussen 8u en 9.30u in een 37 uren week. Bovenop de 20 wettelijke verlofdagen kan je 5 dagen recup nemen. 4/5de tewerkstelling is bespreekbaar.
Herken je jezelf in bovenstaand profiel? Stuur jouw CV t.a.v. Linde naar [email protected] of bel ons op het nummer 0497 97 54 97
Schrijf je meteen ook in op onze Manpower website voor een vlotte verwerking van jouw kandidatuur
Alle kandidaturen worden met de nodige discretie behartigd en onze klant kan rekening houden met een eventuele opzegtermijn
Uitzendarbeid/Intérim : VG.361/BUOP | W-INT-RS-9 | Bxl:00374-406-20130208 & 00374-405-20130123