Client Description:
Wij zijn op zoek naar een veelzijdige administratieve kracht voor de commerciële binnendienst binnen een bedrijf in Waregem. Of je nu 4/5de of voltijds wilt werken, wij hebben de perfecte plek voor jou!
Job Description:
Je zorgt voor een vlotte werking samen met je drie collega’s en werkt binnen een flexibel uurrooster dat per dag kan variëren. Jouw taken zijn divers en uitdagend:
- Opstellen van verschillende transportdocumenten
- Verwerken en invoeren van bestellingen
- Ontvangen van klanten en chauffeurs
- Ondersteunen bij de implementatie en testen het interne ERP-systeem
- Bijdragen aan rapportages en administratieve optimalisatie
- Efficiënt plannen van werkzaamheden binnen het team, rekening houdend met verlof en afwezigheden
- Begeleiden van de veeartsen bij exporten naar het Verenigd Koninkrijk, zodat zij de gezondheidscertificaten correct kunnen uitschrijven
Candidate Profile:
- Uitstekende beheersing van Nederlands, Frans en Engels
- Kennis van Duits is een pluspunt
- Teamspeler die ook zelfstandig kan werken en initiatief neemt
- Administratief sterk en werkt nauwkeurig
- Klantgerichte en professionele houding
- Ervaring in een soortgelijke functie is een troef, maar geen vereiste
What Client Offers:
Wij bieden jou een uitdagende en afwisselende functie binnen een energiek team. Je ontvangt een aantrekkelijk salaris, aangevuld met een groepsverzekering. Je werkt binnen een flexibel uurrooster, waarbij niet alle dagen hetzelfde zijn, maar wel vooraf vastgelegd. Daarnaast heb je de mogelijkheid om voltijds of 4/5de te werken.
Er is geen collectieve sluiting, dus verlofperiodes worden onderling afgestemd. Je komt terecht in een stabiele werkomgeving in een bedrijf dat voortdurend groeit en investeert in zijn medewerkers.
Interesse in deze functie als all-round bediende? Bezorg jouw cv + motivatie via [email protected] of contacteer ons telefonisch op het nummer 056 25 85 55.
Uitzendarbeid/Intérim : VG.361/BUOP | W-INT-RS-9 | Bxl:00374-406-20130208 & 00374-405-20130123