Client Description:
MANPOWER Office People is specialist in het rekruteren van bedienden. We gaan telkens voluit voor de 'Perfect Match' tussen werkgever en sollicitant! Welcome to a world of opportunity!
Administratief medewerker - Dienst boekhouding & financiën
Ben jij nauwkeurig, betrokken en hulpvaardig? Heb jij een passie voor administratieve ondersteuning en enig boekhoudkundige inzicht?
Voor een bedrijf die zich inzet voor een duurzame omgang met afval en energie zijn we voor de site van Brugge op zoek naar een allround administratief bediende voor de dienst boekhouding en financiën voor direct vaste aanwerving
Job Description:Als Administratief Medewerker op de Dienst Boekhouding & Financiën ben jij het kloppend hart van onze administratie. Je zorgt ervoor dat alles vlot en nauwkeurig verloopt, met taken zoals:
-
Beheer van de groepsmailbox boekhouding:
- Beantwoorden van vragen van klanten.
- Verwerken van rappels van leveranciers.
-
Ondersteuning bij aankoopfacturen:
- Controleren en importeren van facturen met behulp van onze scanningssoftware en het ERP-systeem (Dynamics AX 2012, binnenkort Dynamics 365).
- Matchen van facturen met bestelbonnen en toewijzen aan de juiste orders.
- Aanmaken en beheren van klant- en leveranciersfiches in het systeem.
-
Financiële verrichtingen en administratie:
- Voorbereiden van betalingslijsten en terugbetalingen.
- Verwerken van financiële gegevens voor recyclageparken.
- Bijdragen aan klantenopvolging, invorderingen, en eindejaarsafsluitingen.
-
Algemene ondersteuning:
- Beheer van klassement en documentatie.
- Dagelijkse communicatie en dossieropvolging.
- Verwerken van weegregistraties en overleg met collega’s.
Wij zijn op zoek naar iemand die zich herkent in de volgende kwaliteiten en vaardigheden:
- Diploma: Secundair onderwijs (3e graad) in een administratieve richting (handel, boekhouden, secretariaat).
- Ervaring: Ervaring met facturatie of enkele boekhoudkundige taken
- IT-kennis: Praktische kennis van MS Office en ERP-software, bij voorkeur Dynamics AX 2012/Dynamics 365 Finance & Operations.
- Eigenschappen: Orde, nauwkeurigheid, flexibiliteit, betrokkenheid en stressbestendigheid.
- Competenties: Sterke organisatorische vaardigheden, verantwoordelijkheidsgevoel en discretie.
- Samenwerken: Zowel zelfstandig als in teamverband kunnen werken en klantvriendelijk communiceren.
-
Je komt terecht bij een solide intercommunale
-
In ruil voor jouw inzet kan je rekenen op een aantrekkelijke verloning aangevuld met extralegale voordelen zoals groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, fietsleasing, cafetariaplan
-
Verder bieden zijn mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling via interne en externe opleidingen.
-
Goede balans tussen werk en privé door glijdende daguren met ruime verlofregeling.
Herken je jezelf in bovenstaand profiel? Stuur jouw CV t.a.v. Lisa naar [email protected] of bel ons op het nummer 0497 05 40 28
Schrijf je meteen ook in op onze Manpower website voor een vlotte verwerking van jouw kandidatuur
Alle kandidaturen worden met de nodige discretie behartigd en onze klant kan rekening houden met een eventuele opzegtermijn
Uitzendarbeid/Intérim : VG.361/BUOP | W-INT-RS-9 | Bxl:00374-406-20130208 & 00374-405-20130123