Client Description:
Onze klant zet zich dagelijks in voor een betere leefomgeving voor toekomstige generaties. Als marktleider in de energiesector streven ze naar realistische en kosteneffectieve oplossingen die bijdragen aan het succes van de energietransitie.
Om hun groei verder te bevorderen en hun steentje bij te dragen aan een succesvolle energietransitie, zijn ze op zoek naar een Administratief Medewerker VAST CONTRACT
Job Description:
In deze ambitieuze omgeving krijg je volop de kans om jezelf en de sector verder te ontwikkelen, omringd door inspirerende collega's die jouw enthousiasme alleen maar aanmoedigen.
Jouw taken als administratief medewerker VAST CONTRACT?
Samen met je collega's ben je verantwoordelijk voor de administratieve afhandeling van mazoutleveringen:
- Je neemt telefonische bestellingen en bestellingen via e-mail aan.
- Je registreert de bestellingen en beantwoordt vragen van klanten over de keuze van hun mazout, prijzen, leveringen, facturen, enz.
- Je controleert en verwerkt de leverdocumenten van onze chauffeurs.
- Daarnaast ben je verantwoordelijk voor een correcte facturatie van onze leveringen.
- Je wordt ook ingeschakeld voor ondersteunende administratieve taken om onze transportplanners te helpen.
Candidate Profile:
Als administratief bediende vast contract beschik je over de volgende competenties:
- je hebt minimaal 2 jaar ervaring in een administratieve functie.
- Klantencontact schrikt je niet af; je neemt elke telefoon met een glimlach op en helpt de klant correct verder.
- Je wordt volledig voorbereid als administratief medewerker via interne opleiding.
- Dankzij je nauwkeurigheid zorg je ervoor dat de facturatie correct verloopt.
- Je kunt goed prioriteiten stellen en hebt gemakkelijk overzicht over je taken.
- Je spreekt vloeiend Nederlands en een mondje Frans.
- Je werkt in een glijdend uurrooster tussen 7u30 en 18u.
- Je bent bereid om 2 keer in de maand (voornamelijk in de winter) bij te springen op zaterdagvoormiddag
What Client Offers:
Als administratief bediende VAST CONTRACT bieden we jou het volgende aan:
- We investeren graag in onze medewerkers met stimulerende opleidingen en ondersteunende collega's.
- Naast een aantrekkelijk salaris bieden we extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, een groeps- en hospitalisatieverzekering, enz.
- We streven naar gelukkige en gezonde collega's en bieden daarom een well-being coach, fietslease, benefits@work, en jaarlijks bezoek van onze bedrijfskinesist aan voor onze medewerkers.
- Verder krijg je bij ons naast de 20 wettelijke vakantiedagen, 12 ADV-dagen
Uitzendarbeid/Intérim : VG.361/BUOP | W-INT-RS-9 | Bxl:00374-406-20130208 & 00374-405-20130123