Client Description:
Ben jij een veelzijdige administratieve kracht die graag met klanten werkt en houdt van een afwisselende dag? Wil jij deel uitmaken van een dynamisch team en bijdragen aan een vlotte werking van onze organisatie? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Onze klant is actief binnen de verhuursector van auto's. Je vindt ze verspreid over België in 15 filialen.
Job Description:Onze klant is actief binnen de verhuursector van auto's. Je vindt ze verspreid over België in 15 filialen.
Onze Administratieve medewerker is verantwoordelijk voor:
In deze rol heb je een gevarieerde werkdag waarbij je verschillende administratieve en operationele taken uitvoert. Dankzij ons interne doorschuifsysteem blijf je betrokken bij alle aspecten van onze administratieve processen.
- Klantvriendelijke ontvangst en service: Je verwelkomt onze klanten zowel telefonisch als persoonlijk en staat hen professioneel te woord.
- Dossier- en contractbeheer: Je zorgt voor de administratieve opvolging van dossiers en contracten en waarborgt een nauwkeurige facturatie en betaling via ons interne systeem.
- Voertuiginspecties: Bij het inleveren van verhuurde voertuigen controleer je op mogelijke schade en volg je de noodzakelijke procedures op.
- Hands-on taken: Soms help je ook met praktische zaken zoals het schoonmaken, controleren van de banden, of het verplaatsen van voertuigen voor onderhoud of naar een ander filiaal.
Als Administratieve medewerker dien je volgende zaken af te vinken:
Als Administratieve Medewerker ben je georganiseerd en werk je graag in een team. Klantentevredenheid staat bij jou op de eerste plaats, en je hebt oog voor detail. Verder:
- Je drukt je vlot uit in het Nederlands en Frans.
- Je bent pc-vaardig en werkt administratief nauwkeurig.
- Je bent proactief en vindt het niet erg om af en toe je handen uit de mouwen te steken.
- Je waardeert een goede teamsfeer en collegialiteit.
- Je zoekt een afwisselende functie met ruimte voor persoonlijke groei.
Onze Administratieve Medewerker kan op het volgende rekenen:
- Een voltijdse functie met optie vast binnen een boeiend groeibedrijf.
- Een marktconform salaris in lijn met jouw ervaring.
- Extralegale voordelen zoals een hospitalisatieverzekering (bij vaste indiensttreding), ecocheques, en de mogelijkheid op een bedrijfswagen na één maand in dienst.
- Flexibele werkweek: Je werkt de ene week 4 dagen en de andere week 4,5 dagen, inclusief een zaterdagvoormiddag om de twee weken.
- Persoonlijke bedrijfskledij om je te ondersteunen in je dagelijkse taken.
Werktijden:
- Maandag tot vrijdag: 08:00 - 12:00 // 13:00 - 18:00
- Eén keer per twee weken werk je een halve dag op zaterdag van 08:00 tot 12:00.
Kan jij niet wachten om als Administratieve Medewerker aan de slag te gaan?
Stuur nu je CV en maak deel uit van het enthousiaste team: [email protected].
Uitzendarbeid/Intérim : VG.361/BUOP | W-INT-RS-9 | Bxl:00374-406-20130208 & 00374-405-20130123