Client Description:
Je werkt als administratief medewerker in een leuke en gevarieerde functie in de wereld van verpakkingen en transport te Sint-Katelijne-Waver bij Mechelen!
Job Description:
Als administratief medewerker sta jij in voor een waaier aan administratieve verantwoordelijkheden!
- Administratieve ondersteuning van de aankoop en verkoop :
- prijsaanvragen
- opmaak van bestellingen
- opstellen prijslijsten en offertes in het ERP systeem
- Algemene administratie :
- onthaal
- telefoon
- email en agendabeheer
- klasseren
- opvolging certificeringen : ISO9001/PEFC/ISPM15
- Facturatie:
- Controle documenten
- Afwerken van de facturatie in het ERP systeem
Candidate Profile:
Onze ideale administratieve medewerker beschikt over de volgende kwaliteiten:
- Bachelor denkniveau en een aantal jaren ervaring in een gelijkaardige, administratieve functie
- Flexibel in denken en handelen
- Stipt en nauwkeurig
- Goede teamspeler.
- Zelfstandig kunnen werken, zowel in beslissing als in uitvoering.
- Een uitstekende kennis Nederlands en Engels
- Goede kennis MS Office
- Kennis van ERP is een pluspunt
Lees dan even mee waarop jij kan rekenen!
What Client Offers:
Je krijgt een contract interim + optie vast of meteen vast contract is mogelijk. Je werkt 39uren, afwisselend van 7h tot 15h30 of van 8h30 tot 17h in een solide en warme omgeving waar mensen centraal staan in een uitdagende functie in een hecht team binnen een bedrijf met en open bedrijfscultuur en een hands-on mentaliteit!
Je loon is bespreekbaar (tot 3500 bruto) afhankelijk van je ervaring en wordt aangevuld met maaltijdcheques. Flexibele werkuren en 1 dag van thuiswerk zijn mogelijk.
Interesse in deze leuke functie als administratief medewerker? Stuur dan meteen je CV naar [email protected] of bel 02 808 10 54 voor meer info!
Uitzendarbeid/Intérim : VG.361/BUOP | W-INT-RS-9 | Bxl:00374-406-20130208 & 00374-405-20130123