Client Description:
Hou je van mode en de wereld van de detailhandel? Wil je een lonend avontuur aangaan en meewerken aan de ontwikkeling van een innovatief bedrijf? Zoek dan niet verder!
Voor onze klant zijn we op zoek naar een administratief medewerker voor de inkoopafdeling
Job Description:
De administratief medewerker is een belangrijke speler! Hij/zij werkt samen met twee inkopers.
- Codeert bestellingen en stelt rapporten op over aankopen en verkopen;
- Zorgt voor het administratieve beheer van de afdeling en biedt ad hoc ondersteuning aan de marketingafdeling voor het monitoren van de website en het coderen van producten voor verkoop;
- Fungeert als steunpilaar voor communicatie en samenwerking met leveranciers en het magazijn;
- Zorgt ervoor dat logistieke processen en voorraadbeheer soepel verlopen.
- Speelt een sleutelrol in de naleving van alle administratieve parameters, deadlines en communicatie.
Candidate Profile:
Beschik jij over de volgende kennis, vaardigheden en kwaliteiten? Dan ben jij precies de persoon die we zoeken!
- Je hebt eerdere, aantoonbare ervaring in administratieve functies;
- Je spreekt perfect Frans en hebt een goede kennis van het Nederlands;
- Je bent vertrouwd met basiscomputerprogramma's;
- Je bent een voorstander van timing en het halen van deadlines;
- Je werkt nauwgezet en ijverig en hebt een goed gevoel voor prioriteiten;
- Je bent een challenger in hart en nieren en een teamplayer;
- Heb je affiniteit met de modewereld?
What Client Offers:
Onze klant biedt je:
- Een contract voor de lange termijn
- Een fulltime functie van 36 uur/week;
- Een beloning in overeenstemming met je kennis en vaardigheden tot 3200€ bruto/maand;
- Een uitdagende functie met motiverende verantwoordelijkheden;
- Een afwisselende functie in een snelgroeiend familiebedrijf.
Heb je interesse? Stuur dan je CV naar: office.brussels2@manpowergroup.be
Uitzendarbeid/Intérim : VG.361/BUOP | W-INT-RS-9 | Bxl:00374-406-20130208 & 00374-405-20130123