Client Description:
Wil je werken voor een bedrijf met jarenlange ervaring? Wil jij je steentje bijdragen aan het creëren van aangename, functionele werkplekken? Lees dan snel verder!
We zijn op zoek naar een administratief medewerker voor onze klant, gevestigd in Brussel, die al 50 jaar gespecialiseerd is in het inrichten van kantoren en computerruimtes.Job Description:
Als verkoopassistent moet je de volgende taken uitvoeren:
- Je assisteert de 2 vertegenwoordigers bij het opvolgen van bestellingen, facturatie en leveringen;
- Je maakt en bewaakt offertes;
- Je houdt toezicht op het opstarten van bouwplaatsen;
- Je bent verantwoordelijk voor het beheer van de facturatie.
Herken je jezelf in het volgende profiel? Dan ben jij de persoon die we zoeken!
- Je bent tweetalig, Engels is a plus
- Je weet hoe je zelfstandig moet werken;
- Je bent dynamisch en proactief;
- je kunt een grote hoeveelheid informatie beheren.
Onze klant biedt:
Vanaf october
- Een tijdelijk contract met uitzicht op een vast contract;
- Een fulltime opdracht;
- Werktijden maandag tot vrijdag
- 08H30 tot 12H30 en van 13H00 tot 17H00.
- Een salaris op basis van CP 200;
- Extralegale voordelen: maaltijdcheques (8 EUR/dag) + reiskostenvergoeding.
Ben je geïnteresseerd in deze vacature? Ben jij de persoon die we zoeken? Stuur ons je CV naar: [email protected]
Uitzendarbeid/Intérim : VG.361/BUOP | W-INT-RS-9 | Bxl:00374-406-20130208 & 00374-405-20130123