Client Description:
MANPOWER Office People is specialist in het rekruteren van bedienden. We gaan telkens voluit voor de 'Perfect Match' tussen werkgever en sollicitant! Welcome to a world of opportunity!
Onze klant is een internationaal bedrijf actief in de voeding. Samen met hen zijn we op zoek naar een administratief coördinator product marketing
Job Description:
- Als administratief coördinator ondersteun je de Product Management afdeling op zowel administratief als organisatorisch vlak.
- Je coördineert het proces van staalaanvragen en beheert de administratieve en operationele aspecten hiervan. Dit omvat het bijhouden van aanvragen en leveringen, aanvragen van MockUp verpakkingen bij derden, visuele kwaliteitsopvolging, opmaak van etiketten, en het opvolgen van de logistieke flow tot en met de levering.
- Daarnaast beheer je de stock van de stalen.
- Je organiseert degustaties voor interne en externe klanten of taste panels, controleert de beschikbaarheid van producten, bereidt degustatieformulieren voor en verwerkt deze achteraf.
- Ook verstuur je uitnodigingen voor deze evenementen.
- Verder ben je verantwoordelijk voor de administratie bij de lancering en stopzetting van nieuwe producten. Dit houdt in dat je de creatie van nieuwe art codes opvolgt en nauw contact onderhoudt met alle stakeholders.
- Je volgt de creatie van nieuwe verpakkingsmaterialen op (folie, etiketten, karton) en coördineert etiketwijzigingen met de betrokken afdelingen.
- Daarnaast ondersteun je het team bij diverse projecten zoals tender aanvragen, klantbezoeken en strategische projecten.
Candidate Profile:
- Je hebt een hogere opleiding afgerond (Bachelor Office Management, Marketing of gelijkaardig) en bent een administratief en organisatorisch talent.
- Je hebt sterke projectcoördinatievaardigheden en communiceert vlot met verschillende stakeholders.
- Je bent een teamplayer, flexibel en houdt van variatie in je werk.
- Je werkt goed zelfstandig en neemt initiatieven om opdrachten succesvol af te ronden.
- Je bent proactief, hands-on en niet bang om de handen uit de mouwen te steken.
- Je spreekt vloeiend Nederlands, Engels en Frans of bent bereid deze talen verder te ontwikkelen.
- Je hebt een goede kennis van Microsoft Office 365 (Excel, PowerPoint).
- Je beschikt over een rijbewijs B.
What Client Offers:
-
Een boeiende werkomgeving binnen een stabiele, innovatieve en vooruitstrevend bedrijf met internationale uitstraling.
-
Een warm welkom van collega's die hun ervaring graag met je delen, in een sfeer van persoonlijke aanpak en samenwerking.
-
De kans om veel bij te leren en jezelf te ontplooien, met begeleiding en ondersteuning van collega's.
-
Een marktconform salarispakket aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, een hospitalisatieverzekering en een pensioenplan.
-
Een werkomgeving waar je je thuis voelt, met een open en informele bedrijfscultuur. We zijn trots op wat we doen, delen successen en werken graag samen.
Herken je jezelf in bovenstaand profiel? Stuur jouw CV t.a.v. Lisa naar [email protected] of bel ons op het nummer 0497 05 40 28
Schrijf je meteen ook in op onze Manpower website voor een vlotte verwerking van jouw kandidatuur
Alle kandidaturen worden met de nodige discretie behartigd en onze klant kan rekening houden met een eventuele opzegtermijn
Uitzendarbeid/Intérim : VG.361/BUOP | W-INT-RS-9 | Bxl:00374-406-20130208 & 00374-405-20130123