Client Description:
MANPOWER Office People is specialist in het rekruteren van bedienden. We gaan telkens voluit voor de 'Perfect Match' tussen werkgever en sollicitant! Welcome to a world of opportunity!
Samen met onze klant gespecialiseerd in de verdeling van chirurgisch medisch toebehoren, zijn wij op zoek naar een administratief bediende klantenservice (4/5de)
Job Description:
- Als administratief medewerker op de klantendienst maak je deel uit van een team van vier en ben je medeverantwoordelijk voor de binnendienst.
- Je biedt commerciële ondersteuning aan de vertegenwoordigers en fungeert als buffer tussen de vertegenwoordigers en de klanten.
- Daarnaast ben je het aanspreekpunt voor klanten, relaties, verkoop buitendienst en andere afdelingen intern.
- Je zorgt voor documentatie en offertes en verwerkt de binnenkomende orders.
- Enkele van jouw taken zijn telefonische acquisitie, afspraken vastleggen en bevestigen, afhandeling binnenkomende telefoontjes, verzenden van documentatie en opvolging, offertes en investeringsoverzichten, orderverwerking en bestellingen bij toeleveranciers.
- Je behandelt de dossiers van bestaande en potentiële klanten.
- Indien nodig spring je ook bij de ontvangst en verzending van leveringen enz maar dat is eerder sporadisch.
Candidate Profile:
- Je hebt een bachelor diploma op zak in combinatie met een aantal jaren ervaring in een administratieve klantgerichte B to B omgeving.
- Je bent bewust op zoek naar een 4/5de functie met vrije dag op maandag, dinsdag of donderdag
- Je drukt je goed uit in het Nederlands en het Frans (gesproken en geschreven, minimaal niveau B2).
- Je werkt administratief heel nauwkeurig en je hebt oog voor detail
- Je bent dynamisch en contactvaardig en bezit een zekere commerciële flair.
- Probleemoplossend werken is jou niet vreemd.
- Voldoende verantwoordelijkheidsgevoel, een degelijk organisatietalent en een proactieve ingesteldheid zijn noodzakelijke eigenschappen.
What Client Offers:
Je komt terecht in een zeer stabiele KMO met een 15 tal werknemers
Je kan werken op 3/5de of 4/5de basis met vrije dag op maandag, dinsdag of donderdag zodat een volledige bezetting van de klantendienst kan worden gegarandeerd
Jouw werkuren zijn van 8.30u tot 17u. Het bedrijf is goed bereikbaar met de wagen en voorziet parking. Met het openbaar vervoer kan je er helaas niet geraken.
In ruil voor jouw inzet kan je rekenen op een goede verloning aangevuld met extralegale voordelen
Herken je jezelf in bovenstaand profiel? Stuur jouw CV t.a.v. Linde naar [email protected] of bel ons op het nummer 0497 97 54 97
Schrijf je meteen ook in op onze Manpower website voor een vlotte verwerking van jouw kandidatuur
Alle kandidaturen worden met de nodige discretie behartigd en onze klant kan rekening houden met eventuele opzegtermijnen
Uitzendarbeid/Intérim : VG.361/BUOP | W-INT-RS-9 | Bxl:00374-406-20130208 & 00374-405-20130123