Client Description:
ADMINISTRATIEF MEDEWERKER ORDERINGAVE - ITALIAANS!
Manpower helpt je graag verder met het vinden van de perfecte match tussen jou en jouw droom job!
Voor een internationaal bedrijf zijn wij op zoek naar een gedreven collega die het team van de orderinput in Aalst wil komen versterken.
Job Description:
Hoe ziet jouw dag als administratief medewerker orderingave er uit?
Je zorgt voor een correcte, volledige en tijdige invoer van de bestellingen.
Je bevestigt hierbij de facturatie- en leveringsgegevens.
Je volgt alle communicatie over de bestellingen op.
Je staat vooral per mail in contact met de klanten en dit vooral in het Italiaans.
Je zorgt dus voor een kwalitatieve end-to-end orderverwerking.
Candidate Profile:
Wie is voor ons de ideale administratieve medewerker?
Je hebt bij voorkeur ervaring opgebouwd als administratief bediende.
Je kan nauwkeurig werken en repetitief werk schrikt je niet af.
Je bent een echte teamplayer maar kan ook perfect zelfstandig werken.
Je kan vlot met de computer werken en hebt een goede kennis van het MS Office Pakket.
Je beheerst het Nederlands en Engels vloeiend in woord en schrift. Daarenboven heb je ook een goede kennis van het Italiaans, vooral schriftelijk.
Getriggerd? Bekijk dan zeker de voordelen hieronder!
What Client Offers:
Wat je mag verwachten?
- Je werkt voltijds (40u/week) en hebt daarbij recht op 12 extra verlofdagen.
- Je ontvangt een aantrekkelijk loon van +/- €2500 bruto/ maand + met heel wat leuke voordelen zoals gebruik maken van bedrijfsrestaurant, fitnessruimte, ecocheques,..
- Je bent beschikbaar voor een tijdelijke functie van +/- 3 maanden.
- EXCLUSIEF bij Manpower: Benefits@Work = hoge online kortingen
- EXCLUSIEF bij Manpower: Manpower Academy = gratis bijscholing
Interesse? Solliciteer dan snel online en we nemen snel contact met je op!
Vragen over de functie of toch op zoek naar iets anders? Stel ze via [email protected] TAV Britt Goossens
Uitzendarbeid/Intérim : VG.361/BUOP | W-INT-RS-9 | Bxl:00374-406-20130208 & 00374-405-20130123