Client Description:
Je werkt als administratief assistent voor een bedrijf actief in de verhuur te Groot-Bijgaarden!
Job Description:
Als administratief assistent heb jij een waaier aan administratieve en klantgericht verantwoordelijkheden!
Zo zal je de inkomende e-mails van klanten verwerken en de huurcontracten opmaken, alsook de nodige documenten klasseren en archiveren.
Daarnaast beheer je de facturatie en zal je de facturen afdrukken, downloaden en verzenden. Je beheert de inkomende en uitgaande telefoongesprekken en je maakt reparatie-, onderhouds- en montagebonnen op.
Tot slot organiseer je leveringen en ophalingen van de verhuurde producten.
Candidate Profile:
Welke competenties zoeken wij in deze administratief assistent?
Je bent tweetalig Nederlands-Frans of je hebt of z'n minste een perfecte kennis van één van de twee talen en een goede kennis van de andere!
Je bent bij voorkeur reeds ervaring in administratie.
Je bent stressbestendig, klantgericht, proactief en zeer gemotiveerd om als administratief assistent aan de slag te gaan!
What Client Offers:
Je krijgt een fulltime interim contract met optie op een vast contract in een fijne werkomgeving en een loon aangepast aan je ervaring (maximaal 3.000€ bruto/maand)! Je werkt van maandag tot vrijdag van 8u-17u met de nodige pauzes en in totaal 38u/week. Thuiswerk is niet mogelijk.
Interesse in deze gevarieerde functie als administratief assistent? Stuur dan als de bliksem je CV naar [email protected] of bel 02 808 10 54 voor meer info!
Uitzendarbeid/Intérim : VG.361/BUOP | W-INT-RS-9 | Bxl:00374-406-20130208 & 00374-405-20130123